Rok realizace: 2005

Ostrov, most přes železniční trať

Most se nachází na směrově rozdělené komunikaci, je rozdělen na dvě souběžné konstrukce o pěti polích rozpětí 27,0 až 45,0 m a o celkové délce 192,0 m. Nosná konstrukce je spojitá spřažená ocelobetonová. Každá ze dvou souběžných mostních konstrukcí má dva svařované ocelové nosníky o průřezu tvaru I výšky 1,800 m s příčníky a spřaženou monolitickou železobetonovou desku s náběhy o maximální tloušťce 0,4 m.
Koncepční návrh až realizační dokumentace. Odpovědný projektant, statický výpočet.
Projektová dokumentace 2002 – 2005, realizace 2003 – 2005. První realizovaná konstrukce tohoto typu v České republice.
Zpracováno v rámci předcházejícího zaměstnání (Sudop Praha a.s.).

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.