Rok realizace: 2005

Nové spojení Praha hlavní nádraží – Praha Libeň, estakáda přes Masarykovo nádraží

Čtyř- až pětikolejný železniční most o 12 polích rozpětí 31,5 m až 40,0 m, s velmi šikmým (21°) křížením přemosťované směrově rozdělené městské komunikace a se zvýšenými estetickými požadavky z důvodu umístění na hranici městské památkové rezervace. Celková délka mostu 441,0 m. Spojitá nosná konstrukce z předpjatého betonu, která kombinuje monolitický beton a prefabrikované betonové prvky. Konstrukce je předpjatá v podélném, příčném a lokálně i ve svislém směru.

Koncepční návrh nosné konstrukce, odpovědný statik nosné konstrukce pro realizační dokumentaci.

Odpovědný projektant celého mostu byl Ing. Karel Štěrba, Sudop Praha a.s. Architektonický návrh Ing. Arch. Patrik Kotas a Ing. Arch. Petr Šafránek.

Projektová dokumentace 2003 – 2006, realizace 2005 – 2009.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.