Rok realizace: 2003

Železniční estakáda „Parník“ na přeložce trati Ústí nad Orlicí – Česká Třebová

Dvoukolejný železniční most se spojitou spřaženou ocelobetonovou dvounosníkovou nosnou konstrukcí o 10 polích rozpětí 31,0+ 8 x 44,0 + 31,0 m a o celkové délce 445,0 m. První konstrukce tohoto typu realizovaná v České republice. Ocelová konstrukce byla montována pomocí postupného vysouvání.
Odpovědný projektant a statik, koncepční návrh až realizační dokumentace. Architektonická spolupráce Ing. Arch. Jiří Pešata. Zpracováno v rámci předcházejícího zaměstnání (Sudop Praha a.s.).
Realizační projektová dokumentace i realizace 2002 – 2003.
V roce 2003 most obsadil první místo v soutěži O vynikající ocelovou konstrukci, pořádané Českou a Slovenskou společností pro ocelové konstrukce v kategorii Mosty, věže a stožáry.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.